Menu

Instructie Stint Klantportal

We adviseren om Google Chrome, Microsoft Edge of Morzilla Firefox te gebruiken om optimaal gebruik te kunnen maken van de functionaliteiten.

Uitleg klantportal


Inloggen: Gebruikersnaam & Wachtwoord

Om in te kunnen loggen in de portal, moet er eerst een account voor je aangemaakt worden.
Heb je nog geen account of heb je een collega die ook graag wil inloggen, dan kan deze aangemaakt. Via het contactformulier kun je aangeven wie je rechten wilt geven voor deze BSO portal. VVCR Prodrive zal een account aanmaken en de genodigde zal een mail ontvangen met een link om het wachtwoord aan te maken. 

Gebruikersnaam

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Uw wachtwoord kunt u wijziging, zie hieronder voor uitleg.

Wachtwoord wijzigen

U kunt zelf uw zelf gekozen wachtwoord wijzigen. Dit doet u via het menu: aanpassen wachtwoord.

Wachtwoord vergeten

Indien je je wachtwoord vergeten bent, kun je dit ten alle tijden zelf opnieuw instellen.
Je vindt de optie 'wachtwoord vergeten' op de pagina waar u in kunt loggen.

Nieuwe dag inplannen

Wanneer je een dag wilt inplannen kun je in het menu gaan naar:  Training inplannen.
Hier staat ook informatie over alle verschillende mogelijkheden met bij behorende kosten.

Vervolgens kun je een adres en dag(deel) selecteren welke je wilt inplannen. Op het moment dat je dit selecteert, wordt de actuele beschikbaarheid van onze trainers opgehaald en zal de pagina even laden.

Vervolgens verschijnt er een kalender in beeld. Je kunt eerst de maand selecteren waarin je de dagen wilt inplannen. De blauwe datumvakken zijn de beschikbare dagen. Wanneer het datumvak wit is, is er op die dag geen trainer (meer) beschikbaar. Je kunt 1 of meerdere dagen selecteren door op het datumvak te klikken. Het is mogelijk om meerdere dagen in verschillende maanden te selecteren. Je kunt naar de vorige of volgende maand door de pijltjes die links en rechts van de maand staan.

Wanneer je een datumvak geselecteerd heeft, kleurt deze groen. Wanneer u hier nog een keer op klik, wordt deze datum niet meer geselecteerd.

Onderaan de pagina zie je hoeveel data je geselecteerd hebt. Als je al uw dagen geselecteerd hebt, kunt u op "(..) geselecteerde dag(en) inplannen" klikken. De dagen worden dan aangemaakt en je krijgt daarna van ons nog een definitieve bevestiging per mail. 

Jezelf of een collega inplannen op een training

In de portal kun je een afspraak inplannen voor jezelf of je collega. Hiervoor moeten er eerst dagen ingepland zijn waarop de trainer bij jullie aanwezig is. 

Je kunt een afspraak inplannen door in het menu te gaan naar medewerker inschrijven of de medewerker op te zoeken bij mijn medewerkers en bij de gewenste persoon dubbelklik en vervolgens naar online inschrijven.

Bij cursusdatum ziet je welke opties er nog beschikbaar zijn. Selecteer een datum en klik op aanmelden. Nadat je op aanmelden hebt geklikt, ontvangt de deelnemer een bevestiging per mail.

Zie je geen data meer, of is er geen geschikte optie voor de desbetreffende collega. Dan kunt u nieuwe dagen inplannen waarop de trainer bij jullie aanwezig is. 

Overzicht afspraken

Nadat alles is geregeld, kun je alle afspraken die er ingepland staan terug vinden in het menu onder Mijn trainingen en onder Communicatie

Communicatie met de deelnemers

Het komt weleens voor dat deelnemers voorafgaand aan de training of na de training nog vragen hebben over de afspraak. Ons klant contact centrum staat klaar om al deze vragen te beantwoorden. 

Van alle contactmomenten die wij met uw klanten hebben (e-mail, telefoon, Twitter, SMS) wordt een notitie vastgelegd in het systeem. Al deze notities kun je vinden onder 'Communicatie'. 

 

  1. en nu?